Odluči i pokreni se!

Imaš vremena samo još ne znaš!

Program postepene promene normalnosti za sve koji su bez konstantne fizičke aktivnosti duže od 6 meseci.

Bez obzira na uslove i mogućnosti, priprema tela za trening traje od jednog do tri meseca, zavisno od stanja tela i volje pojedinca.

#1 mesec

Prvi mesec se bazira na fizičkoj aktivnosti bilo kog tipa, ali smišljenoj i određenoj u nekom vremenu, ne kao spontana i slučajna, već organizovana i disciplinovana.

  • hodanje sa opterećenjem
  • sklekovi
  • čučnjevi
  • iskorak
  • trbušnjaci

#2 mesec

Drugi mesec se odnosi na korigovanje navika i njihovo usavršavanje:

  • 3 puta nedeljno šetnja 30 minuta minimum
  • 3 puta nedeljno aktivni rad vežbi za razvoj tela u kućnim uslovima ili u teretani

#3 mesec

Treći mesec je ulazak u završni period pripreme za trening i ustaljivanja novih životnih navika i normalnosti koje su već počele da menjaju stare.

  • 3 puta nedeljno šetnja po 45 minuta minimum
  • 3 puta nedeljno šetnja po 30 minuta minimum + 30 minuta aktivnog rada vežbi za razvoj tela

Sve navedeno se izvodi u najosnovnijim uslovima kako bi se telo počelo navikavati i adaptirati na jednostavne i osnovne oblike fizičke aktivnosti i bilo spremno da pređe na viši nivo u zavisnosti od novonastalih razmišljanja pojedinca iz kože pod koju se već uvukao dobar osećaj živog tela, hormonskog balansa i radosti!

Izabreri trenera i zakaži probni trening

ili poruči svoj online program

sr_RS